יום שבת, 7 בספטמבר 2013

לחשוב מחוץ לקופסה: עבודה לאנשים המחפשים שינוי ואולי גם לאנשים המחפשים עבודה

בפוסטים קודמים התייחסתי לבעיה של אנשים, שאינם מצליחים למצוא עבודה. לרוב התייחסתי לבעיה מהזווית של אלה הנדחים מפאת גילם. בפוסט: הטיפשות של שוק העבודה בישראל: אין כניסה מעל לגיל 45 ואולי גם בפוסטים נוספים, הצעתי למחפשי העבודה, לחשוב מחוץ לקופסה.

בפוסט זה אציג מסלול אפשרי למציאת עבודה, מחוץ לקופסה. כן אני יודע, שיהיו קוראים שידעו להסביר לי מדוע מסלול לא שגרתי זה, אינו בשבילם. קיבלתי. הוא מיועד לאותם מעטים, שלהם הוא עשוי להתאים. 

בעיתון דה מרקר של ה 2.9 הופיעה כתבה שכותרתה: הכתובת לאנשים שנמאס להם מהקריירה. הכתבה עוסקת בשני יועצים ארגוניים, שנמאס להם מעבודתם: רוב סימינגטון ודומיניק ג'קמן. לאחר שמצאו חלופות עבודה מספקות יותר ברמה האישית, הם מנסים לאפשר גם לאחרים המחפשים שינוי למצוא עבודות כאלה. 

גם אם הסיבה שאתם מחפשים עבודה, אינה חוסר סיפוק מהעבודה, אלא קושי במציאת עבודה. העבודות הלא שגרתיות המוצעות באתר שלהם אולי יתאימו לכם.

דוגמאות לעבודות המוצעות שם, שמובאות בדה מרקר: מנהל חוף במוזמביק, שף בבית הארחה בשווייץ, מנהל חשבונות בעמותה לשמירה על חיות בר, מורה בבית ספר באוגנדה, מנהל פיתוח עסקי בעמותה.

לאלה שמעוניינים:
כתובת אתר האינטרנט: Startups - Build a better business
החברה שהם הקימו גם פרסמה ספר על הנושא ששמו: Escape The City. הספר מציג את הרעיונות הייחודיים שלהם ביחס לעבודה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מס בן-גביר סמוטריץ

  אני מבין בכלכלת המשפחה ו בניהול סיכונים .  אני מבין מעט, אם בכלל, בנושאי ביטחון. מעניין שב-12 ביולי 2023 פרסמתי פוסט בבלוג שלי על ניהול ס...